İADE /
DEĞİŞİM PROSÜDÜRÜ
>> Renk, Beden
ve Numara Değişimi yapabilir miyim?
katredar.com.tr sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden
itibaren 15 gün içerisinde faturanız(iki nüsha) ile iade edebilir,
aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz.
>> Ürünü iade
ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
İade etmek istediğiniz
ürünlerde kargo ücreti / bedeli tarafınıza aittir.
>> İade/iptal
ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?
Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi
başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün
ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Katredar'ın iade ettiğiniz ürünü
teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün
tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır.
>> İptal
işlemini nasıl yapabilirim ?
Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi
iletmek için 0216 599 1989 numaralı destek
hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
>> İade işlemini nasıl yapabilirim ?
Ürünü
iade edebilmeniz için ürünün ; kullanılmamış olması , poşetin veya kutusun
yırtılmamış, iç barkodunun yada etiketinin kopartılmamış olması gerekmektedir.
Bone , hijyen kuralları gereği değişimi yapılmamaktadır. Ürünleriniz tarafınıza
iade/ değişim formu ile gönderilmektedir bu değişim formunu doldurduktan
sonra ürün faturası (iki nüsha) ile birlikte paketin içine konulmalıdır.
Geri
göndereceğiniz ürünler için 444 99 99 nolu telefondan Yurtiçi Kargo kurye
rezervasyonu yapabilirsiniz.
Ürün iade/Değişim esnasında kargo ücreti müşteriye aittir.
Paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırmanız
gerekmektedir. Size göndermiş olduğumuz kargonun içinde firmamıza ait ALICI
ADRESİ ve YURTİÇİ KARGO MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır.
Detaylı Bilgi İçin
: 0216 599 1989 destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Yurtiçi Kargo Müşteri
Kodu : 361810745
İade Adresi
Firma : Katredar Tekstil İnş. San. ve Tic. Ltd. Şti.
Adres : MimarSinan Mah. Selami ali Efendi Cad. Eser Çarşısı No: 34 / 1 - A
Üsküdar , İstanbul
MAĞAZADA DEĞİŞİM &
İADE
Katredar Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünü Katredar mağazalarında
değişim yapabilir, iade edebilirsiniz.
Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı
Katredar Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade
edilir.
KARGO ve TESLİMAT
>> Kargom ne zaman ulaşır ?
Kargonuz, siparişiniz onaylandıktan sonra 5 iş günü içerisinde
talep ettiğiniz adrese teslim edilir. (Kampanya dönemlerinde yaşanan
yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. )
Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren
e-posta gönderilecektir. E-postadaki linki tıklayarak ya da Hesabım altındaki
Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve
tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi
olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak
yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda
teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
>> Siparişim ben
adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda, kargo şirketi
görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Bu bırakılan not ile beraber en
yakın kargo şubesine gidip kargonuzu alabilirsiniz.
>> Kargom hangi
şirket ile gönderilecektir?
Kapıda ödeme ile
yapılan alışverişlerde siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.
Diğer siparişleriniz de ise Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz
adrese teslim edilir.
>> Yurtdışına
teslimatınız var mı?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır.
>> Resmi tatil
günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
>> Siparişimin
teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse teslimat adresinizi
değiştirebilirsiniz. Bunun için lütfen siparişlerim sayfasından
siparişinizin statüsünü kontrol ediniz. Yeni adresinizi iletmek için hesabım sayfasındaki "Destek
Taleplerim" bölümünden destek talebi oluşturabilir veya 0 546 237 29 58 numaralı destek hattımızdan bize
ulaşabilirsiniz.
>> Siparişimi
teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo
görevlisinden teslim alabilirsiniz.
Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve
hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine
tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı
olacaktır.
Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde,
siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip
imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.