İADE / DEĞİŞİM PROSÜDÜRÜ
 

 

>> Renk, Beden ve Numara Değişimi yapabilir miyim?

katredar.com.tr sitesinden aldığınız ürünü, fatura tarihinden itibaren 15 gün içerisinde faturanız(iki nüsha) ile iade edebilir, aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz.

>> Ürünü iade ederken kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünlerde kargo ücreti / bedeli tarafınıza aittir. 


 >> İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre Katredar'ın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılmaktadır. 

 >> İptal işlemini nasıl yapabilirim ?

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi iletmek için  0 546 237 29 58 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 

>> İade işlemini nasıl yapabilirim ?

Ürünü iade edebilmeniz için ürünün ; kullanılmamış olması , poşetin veya kutusun yırtılmamış, iç barkodunun yada etiketinin kopartılmamış olması gerekmektedir. Bone , hijyen kuralları gereği değişimi yapılmamaktadır. Ürünleriniz tarafınıza iade/ değişim formu  ile gönderilmektedir bu değişim formunu doldurduktan sonra ürün faturası (iki nüsha) ile birlikte paketin içine konulmalıdır.

Geri göndereceğiniz ürünler için 444 99 99 nolu telefondan Yurtiçi Kargo kurye rezervasyonu yapabilirsiniz. 

Ürün iade/Değişim esnasında kargo ücreti müşteriye aittir. 

Paketinizi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile bize ulaştırmanız gerekmektedir. Size göndermiş olduğumuz kargonun içinde firmamıza ait ALICI ADRESİ ve YURTİÇİ KARGO MÜŞTERİ KODU bulunmaktadır.

Detaylı Bilgi İçin : 0 546 237 29 58 destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.


Yurtiçi Kargo Müşteri Kodu : 361810745

İade Adresi

Firma : Katredar Tekstil İnş. San. ve Tic. Ltd. Şti.

Adres : MimarSinan Mah. Selami ali Efendi Cad. Eser Çarşısı No: 34 / 1 - A
Üsküdar , İstanbul

   

MAĞAZADA DEĞİŞİM & İADE

Katredar Online Shop'tan satın almış olduğunuz ürünü Katredar mağazalarında değişim yapabilir, iade edebilirsiniz. 

Mağazalarda yapılan iadelerde ödeme iadesi yapılmamaktadır. İade tutarı Katredar Online Shop tarafından satın alma yapılan kredi kartına iade edilir. 

KARGO ve TESLİMAT

 

>> Kargom ne zaman ulaşır ?

Kargonuz, siparişiniz onaylandıktan sonra 5 iş günü içerisinde talep ettiğiniz adrese teslim edilir.  (Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. )

Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren e-posta gönderilecektir. E-postadaki linki tıklayarak ya da Hesabım altındaki Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.  

Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

>> Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Bu bırakılan not ile beraber en yakın kargo şubesine gidip kargonuzu alabilirsiniz.

>> Kargom hangi  şirket ile gönderilecektir?

Kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerde siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. Diğer siparişleriniz de ise Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

>> Yurtdışına teslimatınız var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır.

>> Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

>> Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Bunun için lütfen siparişlerim sayfasından siparişinizin statüsünü kontrol ediniz. Yeni adresinizi iletmek için hesabım sayfasındaki "Destek Taleplerim" bölümünden destek talebi oluşturabilir veya 0 546 237 29 58 numaralı destek hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

>> Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. 

Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır. 

Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.